5 SKUTECZNYCH METOD NA ZMNIEJSZENIE APETYTU

Często chodzisz głodna i ciągle podjadasz między posiłkami? Nie umiesz poskromić apetytu, a waga wciąż rośnie? Wypróbowałaś już wszelkie metody i myślisz, że nie ma dla Ciebie ratunku? Sprawdź, jak moringa może pomóc na zmniejszenie apetytu.

Moringa, czyli fantastyczne drzewo

Moringa olejodajna to rodzaj drzewa tropikalnego, które inaczej nazywane jest drzewem długowieczności. Skąd się wziął ten pseudonim? Jest to źródło składników odżywczych, przeciwutleniaczy oraz aminokwasów niezbędnych do właściwego funkcjonowania organizmu człowieka. Moringa posiada dziesięć razy więcej witaminy A niż marchew i aż dwadzieścia razy więcej żelaza niż szpinak.

Dobra dla ciała i ducha

Z powodu swojego cennego składu, moringa jest wykorzystywana jako wspomagacz zdrowia i dobrego samopoczucia. Spośród długiej listy jej korzystnych właściwości, trzeba wyszczególnić korzystny wpływ na zdrowie psychiczne, pracę serca, obniżanie cholesterolu czy poziom cukru we krwi. Działa również bakteriobójczo oraz przeciwzapalnie. Polubią ją także osoby odchudzające się. Moringa wspiera pracę wątroby oraz jelit, zmniejsza apetyt oraz pomaga wydalać toksyny z organizmu. Czy może być lepiej? Z tych powodów Moringa jest coraz bardziej popularna. Poza wieloma walorami zdrowotnymi wpisano ją również na liście superfoods. Moringę można zlokalizować w suplemencie diety Fit Body Control, który wspomoże Ci zmniejszyć apetyt.

Jakim innym sposobem możesz zmniejszyć apetyt?

Pij wodę
Możesz dołożyć do tego zieloną herbatę, która ma również właściwości odchudzające. Szklanka wody pół godziny przed posiłkiem spowoduje, że szybciej poczujesz uczucie sytości, natomiast picie wody między posiłkami, pozwoli okłamać organizm i stłumić uczucie głodu.

Jedz powoli
Wielokrotnie jemy w pośpiechu, a to wielki błąd. Powinnaś smakować chwilę i przeżuwać idealnie każdy kęs. W ten sposób dłużej będziesz spożywać posiłek, i szybciej poczujesz się nasycona. Warto także, wymyślać posiłki na cały dzień. Pozwoli Ci to uniknąć wpadek żywieniowych.

Zaopatrz się w niebieski talerz
Śmieszy Cię to? Udowodniono, że spożywanie posiłków na niebieskich talerzach, powoduje, że szybciej stajemy się syci. Dodatkowo ten kolor skutecznie tłumi apetyt. Może warto spróbować?

Błonnik to twój sprzymierzeniec
Jest potrzebny dla zachowania uczucia sytości. Wypełnia żołądek oraz tłumi apetyt. Znajduje się w owocach, warzywach i produktach zbożowych. Dodatkowo błonnik odgrywa istotną rolę, w funkcjonowaniu układu pokarmowego . Zalecana dzienna norma na błonnik wynosi od 25 do 40g na dobę.

Używaj przypraw
Proste? Nie zupełnie. Warto używać dużej ilości przypraw i ziół. Im bardziej intensywny smak potrawy, tym większa szansa, że zjesz mniej a uczucie sytości pozostanie na dłużej. Zdecyduj się na kminek, cynamon, kurkumę, pieprz cayenne, kardamon i imbir. Przyprawy pomogą zredukować twój nadmierny apetyt, a także wesprą metabolizm.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *