Biotyna na włosy – odżywienie

Fantastyczny suplement, który spowoduje, że pozbędziesz się uciążliwego kłopotu z wypadającymi włosami to biotyna na włosy. Dzięki niej włosy będą gęste, lśniące i pełne blasku. Zawarte w biotynie na włosy składniki sprawiają, że włosy stają się mocniejsze, zdrowsze i szybciej rosną.

Biotyna (witamina B7) zawiera cząsteczki siarki, które skutecznie chronią włosy, skórę oraz paznokcie. Jest znakomitym rozwiązaniem dla osób posiadających problemy z wypadającymi włosami, łamiącymi się paznokciami lub łuszczącą się skórą. Wspomaga kurację trądziku młodzieńczego a także przebarwień skóry. Biotyna ma także udział w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni i stawów. Jest niezbędna w poprawnej przemianie materii.

Biotyna-atrybuty

Biotyna ma ogromny wpływ na odżywianie komórek włosów, skóry i paznokci. Nadaje skórze blasku i elastyczności. Paznokcie stają się mocne oraz nie rozdwajają się a włosy są zdecydowanie zdrowsze i nie wypadają. Uczestniczy w procesach przemiany materii, ma ogromną rolę w przemianie glukozy. Wspiera funkcję tarczycy i krzepnięcie krwi. Jest ona również ogromnie istotna dla osób, które chorują na cukrzycę, reguluje ilość cukru, wspomaga oraz poprawia działanie mięśni.

Biotyna- skutki zbyt małej ilości

• senność i nieprzemijające znużenie
• zbyt wysoki cholesterol
• bóle mięśni i stawów
• zdenerwowanie
• siateczkowate rozszerzenie naczyń,
• niedokrwistość
• powiększenie wątroby
• postępujące odbarwianie się włosów oraz skóry,
• stany zapalne spojówek
• rozdwojone paznokcie
• wypadające, słabe włosy
• zły nastrój
• brak chęci na jedzenie
• zaburzenie porostu włosów
• stany zapalne języka
• drętwienie rąk i nóg.

Zbyt niska ilość biotyny jest widoczny już na pierwszy rzut oka. Na naskórku pojawiają się stany zapalne oraz wypryski. Jest ona sucha i podatna na podrażnienia. Paznokcie stają się kruche oraz rozdwajają się, włosy bardzo szybko się przetłuszczają i wypadają. Wszystko to jest przyczyną zbyt małej ilości biotyny w naszym mechanizmie.

Biotyna w największej ilości występuje w produktach takich jak:

• gotowane żółtka jaj
• ryby (sardynki, łosoś)
• warzywach (szpinaku, pomidorach, marchwi)
• owocach (bananach, arbuzach, melonach, grejpfrutach, brzoskwiniach, winogronach)
• mące sojowej
• mące pełnoziarnistej
• orzechach
• migdałach
• pełnoziarnistych makaronach
• brązowym ryżu
• wątróbce

Biotyna na włosy-tabletki

Biotyna na włosy jest dostępna zarówno w postaci tabletek, jak i w wersji płynnej.

Oto kilka z nich:

BIOTYNA NA WŁOSY + KRZEM– będące w tym suplemencie składniki aktywne wspierają naturalną gęstość włosów, podtrzymują ich naturalną grubość, zachowują naturalny koloryt włosów.

• ABTEI-tabletki z zawartością biotyny, odżywiają komórki skóry głowy, poprawiają zdrowotność włosów, wzmacniają je, nadając im gęstości oraz lśniącego wyglądu. Wspierają proces powstawania keratyny, przywracają włosom sprężystość i naturalny lśniący wygląd.

• BIOTYNA 5000mcg PURITANS PRIDE-tabletki wzmacniające włosy, skórę oraz paznokcie. Zmniejszają wypadanie i kruchość włosów. Nadają im objętość i blask.

• HAIRVITY DIETARY SUPPLEMENT WOMEN-hamuje proces wypadania włosów i zmniejsza ich kruchość i rozdwajanie. Włosy prędzej rosną, dzięki czemu są bardziej gęste, mocne, lśniące, pełne blasku – jednym słowem piękniejsze.
Istnieją także preparaty w ampułkach, posiadające biotynę, które mają działanie identyczne jak kapsułki. Wszystko zależy od tego, w jakiej formie łatwiej przyjmować jest preparat.

• MCCM Biotyna-preparat w ampułkach, polecany w leczeniu łysienia i łojotoku. Systematyzuje wydzielanie sebum, hamuje wypadanie włosów. Wzmacnia strukturę włosa, przyśpiesza ich porost oraz dodaje im objętości.

Biotyna- funkcje

Biotyna posiada przede wszystkim działanie antyoksydacyjne. Zapobiega uszkodzeniom komórek, przed wpływem wolnych rodników, czyli ubocznych produktów metabolizmu. Neutralizuje wolne rodniki.

Witaminy na włosy

Dla zdrowych, pięknych oraz lśniących włosów niezbędne są witaminy A, C, H, E, F oraz witaminy z grupy B. Każda z tych witamin odpowiada za inną część włosa oraz pełni odpowiednią funkcję w celu ich wzmocnienia. Warto wiedzieć, w jakich produktach mają miejsce te witaminy i przyswajać je naprawdę często, ponieważ zdrowa dieta ma także wielki wpływ na stan i wygląd naszych włosów.

1. Witamina A-wzmacnia i odnawia strukturę włosa. Źródłem witaminy A są: wątróbka, masło, sery, jaja. Niedobór witaminy A powoduje łamliwość i kruchość włosów. Stają się one suche oraz matowe.
2. Witamina C-jest odpowiedzialna za wytwarzanie kolagenu, który wzmacnia włosy i dodaje im sprężystości. Najwięcej witaminy C znajduje się naturalnie w cytrusach, ale także w owocach guawy ioraz papryce.
3. Witamina H-czyli biotyna, odpowiada za hamowanie łysienia i siwienia. Najwięcej witaminy H znajduje się w orzechach włoskich, migdałach, szpinaku, wątróbce, marchwi i pomidorach.
4. Witamina E-ułatwia wchłanianie tłuszczów. Najwięcej witaminy E odnajdziemy w oleju kukurydzianym, migdałach, i rzepie.
5. Witamina F-to grupa kwasów tłuszczowych niezbędnych do poprawnego funkcjonowania każdej komórce.
6. Witaminy z grupy B-chronią włosy przed niekorzystnymi czynnikami, mają bezpośredni wpływ na ich wzrost. Źródła witamin z grupy B:
• Witamina B1 – kotlet schabowy, ziarna słonecznika
• Witamina B2 – mleko, wieprzowina, brokuły
• Witamina B3 – chude mięso, ryby, tuńczyk, twaróg, jajka, wątróbka
• Witamina B5 – brokuły, pieczarki
• Witamina B6 – sardynki, wątróbka, banany
• Witamina B9 – szpinak, kapusta, szparagi
• Witamina B12 – wołowina

Dla zauważenia efektu zdrowych, błyszczących i gęstych włosów trzeba nałożyć odpowiednią dietę, zdrowy styl życia i przyswajać spożywać specjalne witaminy na włosy. Wszystko to sprawi, że będziesz czarować pięknymi oraz zdrowymi włosami a kłopot z rozdwajającymi się końcówkami będzie przeszłością.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *