Odchudzanie dla leniwych!

Przyjemne odchudzanie? Dźwięk tych słów wywołuje na naszych twarzach uśmiech niedowierzania – bo przecież nie ma idealnej sylwetki bez wyrzeczeń, prawda?

Prawda jest taka, że dieta nie musi być katorgą, a kilogramy mogą gubić się same. Sprawdź, jak wyszczupleć bez wysiłku i w znakomitym nastroju!

Jedz, ile chcesz

Słowo „dieta” najczęściej przyprawia nas o dreszcze i kojarzy nam się z głodówką, która nie daje nam cieszyć się urokami życia. Oczywiście, właściwe żywienie to niezbędny element troski o idealną figurę, ale bez popadania w skrajności. Prawda jest taka, że możesz jeść, ile chcesz, unikając tylko szkodliwych dla ciebie produktów. W twoich posiłkach powinny znajdować się m.in. owoce, warzywa, ryba, kurczak, pełnoziarniste pieczywo, a także wiele innych. Codziennie masz więc możliwość zjedzenia prawdziwej uczty! Dobrym pomysłem jest także tłumienie głodu pikantnymi daniami. Dodawaj zatem do posiłków przyprawy takie jak chilli, ponieważ sprawiają, że czujesz się syta i silnie przyspieszają metabolizm. Rezultaty twoich zdrowych przyzwyczajeń żywieniowych wspomogą także suplementy diety, np. GET SLIM MORNING & NIGHT, który odpowiada za właściwą przemianę materii w organizmie.
Pamiętaj, że samo przygotowanie jedzenia ma dobroczynny wpływ na twoją sylwetkę. Spędzając pół godziny w kuchni na przygotowywaniu potraw spalasz aż 100 kalorii. Wyklucz więc ze swojego słownika słowo „dieta” i zastąp je zwrotem „program żywieniowy”. Pozytywnie nastaw się do swojego nowego stylu życia i czerp radość z wykonywania kulinarnych eksperymentów!

Dieta na kawie i czekoladzie

Filiżanka kawy w przerwie od pracy? Czemu nie! Kofeina bardzo pozytywnie wpływa na metabolizm, wspomagając jego pracę. Najbardziej skuteczna będzie tu czarna kawa, ale naturalnie możesz dodać do niej odrobinę chudego mleka, które zneutralizuje gorzki smak kofeiny.
Nie musisz także wyrzekać się całkiem słodyczy. Na deser zafunduj sobie ok. 40 gramów gorzkiej czekolady, która pobudza ciało do spalania tkanki tłuszczowej. Osoby, które spożywają codziennie kilka jej kostek, są chudsze od tych, które czekolady nie jedzą wcale. Bez obaw możesz więc delektować się kilkoma kostkami codziennie do porannej kawy czy poobiedniego deseru.

Wypoczęte ciało to zgrabne ciało

Zadbaj o dobry sen! Staraj się spać minimum 8 godzin dziennie. Dzięki takim działaniom będziesz spalać aż dwa razy więcej tłuszczu niż osoby, które śpią krócej. Poza tym mniejsza ilość snu pobudza nasz apetyt i sprawia, że jemy więcej. Zapewnij sobie więc wieczorny relaks, idź spać wcześniej lub nastaw budzik na późniejszą niż zwykle porę. Rezultaty takich praktyk z pewnością zaskoczą cię pozytywnie, a więc bez wyrzutów sumienia oddawaj się codziennym przyjemnościom!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *