Płaski brzuch od zaraz!

Do lata coraz bliżej, a Ty chcesz pokazać się w bikini? Próbujesz usunąć zbędne kilogramy, ale nie wiesz w jaki sposób?

Twoją największą zmorą jest brzuch i nie wiesz co z nim zrobić? Podpowiemy Ci, jakie są najlepsze ćwiczenia na brzuch i co zrobić, aby stał się płaski!

Co konsumować, aby posiadać płaski brzuch?

Spalanie tłuszczu to bardzo skomplikowany proces, w którego skład wchodzi mnóstwo czynników. Najważniejsze z nich to dieta a także ćwiczenia. Jeśli wydaje Ci się, że głodówka sprawi, że Twój brzuch będzie płaski to jesteś w błędzie. Aby mieć płaski brzuch musisz pamiętać o tym, aby jeść regularnie. Posiłki spożywane w regularnych odstępach czasu nie będą powodowały niepotrzebnego opuchnięcia brzucha, a także będą łatwiej i szybciej trawione. Do swojego menu dodaj płatki owsiane oraz siemię lniane. Produkty te zapobiegają zaparciom oraz zdziałają, że szybciej będziesz najedzona. Do codziennego menu dołącz również odpowiednią porcję warzyw. Na topowej liście wśród warzyw figuruje cukinia, sałata i ogórek. Warzywa te mają jedynie około 12 kcal w 100 gramach!
Zapomnij o tłustych daniach! Jeśli chcesz, aby Twój brzuch był płaski musisz zapomnieć o tłustych oraz słodkich posiłkach. Wyeliminuj fast foody, tłuste wędliny oraz mięsa. Korzystaj z dobrodziejstw warzyw i owoców.

Znakomitym wyborem jest marchew, dynia, kiwi oraz brzoskwinia. Zawierają one mnóstwo beta-karotenu oraz witaminy C – dzięki nim poprawisz swoje samopoczucie oraz wygląd naskórka.
Selen jest pierwiastkiem, który wspomaga walkę z otyłością, a także z wszelkimi nowotworami. Źródłem selenu są owoce morza – krewetki, małże, homary, ostrygi, oraz ryby morskie i słodkowodne.

Słodkie pokusy w diecie

Słodkie przekąski możesz zastąpić np. suszonymi owocami. Pomimo tego, że są tuczące to świetnie wpływają na układ trawienny i zapobiegają nadmiernemu opuchnięciu brzucha. Jesteś nałogowym pożeraczem słodyczy? Zastąp je suszonymi morelami oraz śliwkami, gorzką czekoladą lub arbuzem.

Ćwiczenia

Nie wystarczy robić powszechne brzuszki, aby mieć płaski brzuch. Żeby wyszczuplić talię i dolne partie brzucha, musisz pobudzić do pracy wszystkie mięśnie. Jak? Wnieś do swojego treningu różne ćwiczenia typu pilates. Jeśli posiadasz w domu hula-hoop wystarczy kręcić nim około 20 minut dziennie, aby szybko zobaczyć efekty. Ćwiczenie to pozwala wyrobić talię osy. Równie dobrym ćwiczeniem na talię jest twister.

3 triki na płaski brzuch w minutę

Szpilki – myślisz, że to absurdalne? Zakładanie szpilek to sprytny patent na płaski brzuch! Dzięki butom na obcasie sylwetka wydaje się wyższa i szczuplejsza. Oprócz tego warto chodzić w szpilkach, ponieważ są bardzo kobiece i przymnażają seksapilu.
Dbaj o postawę – Twój brzuch ma szansę stać się bardziej płaski w kilka chwil – wystarczy, że wyprostujesz plecy. Jeśli się garbisz, wydajesz się niższa, a brzuch się uwydatnia. Dlatego prostuj plecy, sylwetka nabierze lekkości, a brzuch będzie mniej widoczny.
Bielizna wyszczuplająca – to szybki sposób na wyretuszowanie fałdek na brzuchu. Dobrze sprawdzi się jeśli chcesz włożyć opiętą sukienkę na ważne wydarzenie.

GET SLIM MORNING & NIGHT  na odchudzanie