JAK SZYBKO SCHUDNĄĆ Z UD I WYRZEŹBIĆ RĘCE?

Lato to czas, kiedy chętniej odkrywamy nasze ciało. Nogi i ramiona to najczęściej pokazywane części ciała w czasie okresu bikini. Doradzimy Ci, jak polepszyć wygląd nóg oraz ramion, tak byś czuła się swobodnie podczas lata.

Dieta

To podpora zadbanego i jędrnego ciała. Zapomnij o torturowaniu się dietami albo wykorzystywaniu głodówek. Rozpocznij odżywiać się zdrowo i rozsądnie. Pamiętaj o regularnym spożywaniu posiłków. Końcowy posiłek spożywaj na 2, 3 godziny przed zaśnięciem. Dopilnuj tego, aby kolacja była lekka. Do swojego menu dołącz świeże warzywa, na przykład cukinia, ogórki, szparagi, rzodkiew, sałata czy buraki. Posiadają w sobie bardzo mało kalorii, a są podstawą wielu przepisów. Poza warzyw spożywaj chude mięso, nabiał, ryby oraz kasze.

Nie zapominaj o owocach! W sezonie wiosenno-letnim kupuj truskawki, czereśnie, porzeczki, poziomki, maliny, jagody, brzoskwinie, nektarynki czy arbuzy. Omijaj szerokim łukiem słodyczy, słonych przekąsek oraz produktów wysoko przetworzonych, bowiem wpływają na odkładanie tłuszczu w okolicach ud, brzucha oraz rąk.

Istotnym aspektem jest także woda. Odpowiednie nawodnienie przyspieszy spalanie tkanki tłuszczowej i pozwoli zachować skórze świetlisty wygląd. Jeśli nie lubisz zwykłej wody, dodaj plaster cytryny lub listek mięty. Oprócz wody do swojego menu możesz dołączyć również czerwoną oraz zieloną herbatę.

Trening na piękne uda, łydki oraz ręce

Musisz pilnować harmonogramu treningowego. Nie wolno Ci się poddać ani odpuścić, nawet jeśli na starcie nie zauważysz efektów. Nieistotne czy będziesz trenować w domowym zaciszu czy na siłowni. Pamiętaj o dokładności i regularności.

Skakanka

Proste ćwiczenia znane wszystkim od młodzieńczych lat. Skacz na skakance co najmniej 3-4 razy w tygodniu. Jest to świetny trening, zarówno na uda, jak i na całe nogi oraz ramiona. Tworzy doskonałą rozgrzewkę do następnych ćwiczeń. Możesz podskakiwać zarówno na obu stopach w jednym czasie, jak i zmieniając raz jedną, raz drugą.

Rower

Możesz ćwiczyć na rowerze stacjonarnym lub trenować na powietrzu. Warto namówić w te ćwiczenia przyjaciółkę lub swoją drugą połówkę. Będzie Ci prościej się zmotywować, a trenując możesz zwiedzać również ciekawe miejsca w swojej miejscowości. Najskuteczniej stosować trening interwałowy. Zmieniaj prędkość podczas jazdy.

Bieganie i pływanie

Bieganie idealnie wysmukla łydki oraz uda. Poprawia wydolność oraz kondycję. Pływanie tymczasem angażuje całe ciało. Jeśli będziesz regularnie chodzić na basen i pływać co najmniej 30 min w czasie każdych odwiedzin szybko zobaczysz rezultaty. Pływanie dodatkowo odciąża kręgosłup i idealnie wpływa na kondycję skóry.

Trening domowy

W sieci powszechnych jest mnóstwo darmowych treningów. Zwykle do zrobienia tych ćwiczeń wymagane są małe ciężarki lub butelki wody. Tego rodzaju ćwiczenia są na tyle różnorodne, że każdy znajdzie coś pod siebie. Możesz dokonywać wyboru spośród kilkudziesięciu trenerów oraz dopasowywać tempo do swoich możliwości.

Dodaj komentarz